5
دیدگاه بگذارید

avatar
5 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
5 نظر نویسندگان
ناشناسشهر وند اوزمسعود محبی اوزیعبدالرحیمناشناس نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
ناشناس
میهمان
ناشناس

بارها بر تاثیر جاده مربط بر خروج از انزوا صحبت می شود اما با توجه به دوبانده شدن جاده لار- جهرم و امنیت جاده دوبانده، آیا فکر می کنید مردم لارستان و بخش های تابعه و گراش جاده دو بانده را رها می کنند و از جاده کوهستانی مربط استفاده می کنند؟ آیا فکر می کنید هزینه های سنگین این جاده که گویا باید از جیب مردم تامین شود متناسب با مزایای محدود این جاده هست؟ آیا جاده مربط موجب نارضایتی مردم روستاهای تابعه شهرستان اوز نخواهد شد؟

عبدالرحیم
میهمان
عبدالرحیم

سلام و خدا قوت متاسفانه در این گزارش و جلسه هیچ آماری ار پیشرفت کار خصوصا آمار انجام زیر ساخت جاده و طول جاده اشاره ای نشده .همچنین نیاز است با فراخوانی و کمپین ساخت جاده از عموم خیرین شهرستان و بخشها و روستاها اوز دعوت و نیز فراخوانی عموم شهروندان جهت همیاری در ساخت با هر مبالغ تاکید شود.زیرا علاوه بر تسهیل ک صرفه جویی بخاطر جلوگیری از آمار تصادفات جاده ای ارزش این کمک ها در حال حاضر چه بسا فراتر از کمک به مساجد و بیمارستانها میباشد..

مسعود محبی اوزی
میهمان
مسعود محبی اوزی

سلام ، متاسفانه در جلسات متعدد برگذار شده در رابطه با جاده مربط ، هیچ وقت از مزایای اصلی جاده مربط صحبت نشده و شاید هم به ذهن حضار نرسیده! فقط و فقط به موضوع انزوای اوز اشاره شده که درست نیست و همچنین به نزدیک شدن اوز به جهرم و شیراز که از مزایای اصلی جاده مربط نیست! و این ضعف باعث شده افراد کم اطلاع در مخالفت با احداث جاده مربط پافشاری کنند!!! لیکن واقعیت این است که اگر با علم و اطلاع کامل و دانش شناخت درست منطقه بررسی کنیم ، جاده مربط مزایایی دارد که بهش… ادامه »

شهر وند اوز
میهمان
شهر وند اوز

ضمن عرض خسته نباشید به همه عزیزانی که برای توسعه واحداث جاده مربط چه معنوی وجه مادی تلاش و کوشش میکنند . به نظرم اگر اولویت به دو بانده شدن راه اوز به کهنه و از کهنه تا هیرم داده شود تا دسترسی مرکز شهرستان به روستاهها و دسترسی آنان به مرکز استان تسهیل گردد . کار بسیار مناسبتری خواهد بود ما باید از تفرقه و جدائی روستاهها ی تحت پوشش خود خودداری کنیم . بعید است بجز شهروندان اوز و کهنه کسان دیگری از جاده مربط با این هزینه کمر شکن استقبال نمایند .

ناشناس
میهمان
ناشناس

وجود این جاده برای همه مناطق ارزش دارد وبایستی حمایت کرد تشکر از آقای مسعود محبی که خیلی قشنگ تشریح وتوضیح دادندمن فکر نمیکنم روستاییان عزیز دیگران بتشند

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama