19
دیدگاه بگذارید

avatar
18 دیدگاه ها
1 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
14 نظر نویسندگان
اوزیمحمد خضرىرحمانىيوسفاوزی نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
بلقیس
میهمان
بلقیس

تشکر از خانم نویسنده گرامی که چنین کتابی را منتشر کرده ولطفآ بنویسید این کتاب کجا فروخته میشود وقیمتش چند است

فاطمه امینی
میهمان
فاطمه امینی

کتاب ضرب المثلهای اوز کار ارزشمندی است که خانم فاطمه خضری بچاپ رسانده اند دستشان درد نکند

رامین رکنی
میهمان
رامین رکنی

امیدوارم خانم خضری‌ عزیز هرکجا که هستند همواره سلامت و موفق باشند ، چنین سطح نگرشی در‌مورد کسی که سالها به دور از زادگاه خویش است ستودنی و قابل ستایش هست نباید با سطحی‌ نگری‌ و در چند سطح نوشته کوتاه و خلاصه وار از کنار نگاه بلند همچین نویسنده توانایی گذشت ، نویسنده ای با جدیت تمام‌ و با همت و پشت کار والایش فرهنگ‌ غنی‌ اوز رو در قالب یک کتاب از نسل قدیم به نسل جدید منتقل کرده و در این اندیشه که مبادا در لا به لای عصر تکنولوژی نسل جدید فرهنگ و آداب و سنن‌… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

باهمهءقلبم از عزیزانیکه بامعرفتِ تمام از کارِ من قدردانى نموده اند سپاسگذارى میکنم همینکه مبینم باعث رضایت شما شده ام من به هدف و آرزویم رسیده ام ممنونتان هستم…… فاطمه خضرى

ناشناس
میهمان
ناشناس

در اینجا من فاطمه خضرى از همهء زحمتى که برادر عزیزم مهندس عبداله خضرى روىِ این کتاب کشید تا بچاپ رساند قدر دانى و سپاسِ فراوان دارم .

یزدانی
میهمان
یزدانی

قابل تحسین است بانوی محترم فاطمه خضری از چنین ذوق و استعداد گسترده‌ای برخوردار باشند که بعداز چندین سال این حجم از خاطرات را حفظ باشند امیدوارم گیرندگان چنین گنجینه‌ای درحفظ واشاعه آن کوشا باشند که بهترین قدردانی از ایشان خواهد بود

نيما
میهمان
نيما

با کمال شعف و شادى به استقبال زحمتِ در خور تقدیر و ستایش کار این پژوهشگر نازنین باید رفت.
موهبت آشنایى با نگارنده این کار رو من داشته ام و برایش عمر بلند آرزومندم. انسانى نیک و بینشى بسیار گسترده و پر فراخ.

اوزی
میهمان
اوزی

واقعآ دست سرکار خانم خضری بخاطر جمع آوری این ضرب المثلها وچاپ آن تشکر جانانه داشته باشم اما بعضی از مثلها بدون معنی چاپ شده بودند ومعادل فارسی آن درکتاب آورده نشده بودموضوع بعدی کتاب فاقد ویراستار بود وفکر میکنم ویراستاری نشده بود با این حال نکات دیگری هم هست امیدوآرم درچاپهای بعد اصلاح شوند با عرض معذرت اینها را که نوشتم بحساب ناشکری گذاشته نشود ولی از آنجاییکه جزو کتابهای مرجع قرار خواهد گرفتبرای همین وظیفه خودم دانستم یادآوری کنم

احمد راستگو
میهمان
احمد راستگو

با احترام فراوان به کار ارزشمند این بانوی فرهیخته این افتخار نصیب من شده که از صمیم قلبم به ایشان تبریک گفته و بنوبه خودم به عرض ایشون برسانم که مطمئنم تمامی اوزیها و جنوب استان فارس قدر این کار ارزشمند رو میدانیم و سپاسگزاریم که این دانش بیقیمتتان را در اختیار همگان گذاشتید که نسلهای آینده از ریشه زبان و فرهنگ خود آگاه باشند ، کار شما قابل ستایش است، زنده باشید

سميرا از منچستر
میهمان
سميرا از منچستر

خواندن این خبر بسیار مرا خوشحال کرد، من همیشه به ضرب المثلهاى منطقه مادریم علاقه فراوانى داشتم و بنظرم ضرب المقل گویاى فرهنگ و شخصیت و تاریخ مردمان ان منطقه است. متاسفانه بدلیل زندگى دور از وطن و همچنین فراموش شدن ضرب المثلها توسط مردم، تعداد بسیار محدودى را تا کنون توانسته ام یاد بگیرم و بخوانم. من از طرف خودم و خانواده ام از زحمات و شاهکار خانم فاطمه خضرى بسیار قدردانى میکنم و میخواهم ایشان بدانن چه کار ارزشمندى را براى نسلهاى آینده انجام داده اند. من اهل بدیشهر هستم و بدلیل نزدیکى فرهنگ و زبانمان ما هم… ادامه »

سميرا از منچستر
میهمان
سميرا از منچستر

لطف کنین بهم بگین چطور میتوانم این کتاب را تهیه کنم. تمام هزینه هاى پست را متقبل میشوم. بسیار ممنونم اگر راهنمایى کنید.

اوزی
میهمان
اوزی

سرکار خانم سمیرا از منچستر- لطفا نشانی خودتان را به a.khezri@yahoo.com ایمیل کنید، برایتان ارسال خواهم کرد. علاقه شما به فرهنگ باستانی مان قابل تقدیر است.

ناهيد
میهمان
ناهيد

متاسفانه سعادت دیدار با خانم فاطمه خضرى را تا کنون نداشته ام اما مدتهاست که تصمیم داشتم و وظیفه خودم میدانستم از ایشان بخاطر زنده کردن خاطرات کودکیم با نوشتن کتاب قصه هاى قدیم اوز، تشکر و قدردانى کنم. کتابى بسیار ارزشمند و جذاب براى کودک و بزرگ. و اکنون یک اثر ارزشمند دیگر که هنوز نخوانده ام اما یقینا به زیبایى و پربارى کتاب اول ایشان است. بیصبرانه منتظر خواندن این کتاب هستم. لطفا همانطور که دوستان گفتن راهنمایى کنید از کجا میشود این کتاب را تهیه کرد؟

فرهاد
میهمان
فرهاد

زحمت نویسنده قابل تقدیر است ولی اصول وشیوه کتاب نویسی رعایت نشده بود پیشنهاد میکنم کتاب توسط ویراشگران ومترجمین زبان محلی بازنویسی گردد

اوزی
میهمان
اوزی

علاقه مندان می توانند این کتاب را از کتابفروشی کریما واقع در اوز میدان محمدی تهیه نمایند

يوسف
میهمان
يوسف

با سلام و خسته نباشید خدمت خانم فاطمه خضری خواستم بنوبت خودم از زحمات شما تشکر و قدردانى کنم. من ضرب المثلهاى زیادى را از بزرگترها شنیده ام و علاقه زیادى به یادگیرى بیشتر دارم.. به برادر زاده ام سفارش داده ام کتاب را برایم بفرستد. خوشحالم همشهرى هاى عزیزى امثال شما هستند که در حفظ فرهنگ و تاریخ شهرمان کوشا هستند. بریتان آرزوى توفیق دارم.

رحمانى
میهمان
رحمانى

من خوشیبختانه توانستم کتاب را تهیه کنم و بخوانم، اولین عکس العملم بعد دیدن کتاب این بود که فکر نمیکردم اینهمه تعداد ضرب المثلها زیاد باشد، افرین دارد یک نفر بتواند این تعداد زیاد ضرب المثل بخاطر داشته باشد. کار خانم فاطمه بسیار قابل تحسین و قدر دانى است. ضرب المثلها بسیاربا ارزش هستن. بیشترش را اصلا نشنیده بودم و برایم بسیار جالب بودن. توضیحاتى که در کنار هر ضرب المثل نوشته بودن گویا و ضرورى و به ارزش کتاب افزوده است. خوشحالم کسانى هستن که براى هرهنگ و تاریخ شهرمان تلاش میکنن. از طرف خودم و خانواده ام بسیار… ادامه »

محمد خضرى
میهمان
محمد خضرى

سلام ، من بنوبت خودم خواستم در اینجا از زحمات بانو فاطمه خضرى تشکر و قدردانى کنم، نوشتن این کتاب نه بلکه براى ما بلکه براى فرزندانمان و نسلهاى آینده یک عمل بسیار با ارزش ً و قابل تحسین است و وظیفه همه ما اوزیها حفظ و تشویق این اثر گرانبهاست. متاسفانه ایشان در ایران نیستن بهمین دلیل من پیشنهاد میکنم از ایشان دعوت شود و در شهر عزیزمان اوز از ایشان توسط مردم طى مراسمى قدر دانى شود. ایشان با زحمات خود و ارائه دو اثر گرانبها خدمت عطیمى به زادگاه و همشهریان خود کرده اند. موفق و موید… ادامه »

اوزی
میهمان
اوزی

چند روز پیش این کتاب را از کتابفروشی کریما تهیه کردم و تا امروز آنرا مطالعه میکردم. دو چیز برایم خارق العاده بود: اول اینکه کسی پیدا بشود که این همه ضرب المثل را در در حافظه خود داشته باشد و عجیب تر آنکه بتواند همه آنها را به خاطر بیاورد و بنویسد. باور کردنی نیست، ماشاءالله و هزار ماشاءالله به این حافظه. و دوم اینکه آفرین به زبان شیرین مادری مان که این همه ضرب المثل را در دامان خود پرورانده است و این یک گنجینه گرانبهای فرهنگی است. خیلی برایم جالب بود، خیلی. با اینکه به فرهنگ و… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama