10
دیدگاه بگذارید

avatar
6 دیدگاه ها
4 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
8 نظر نویسندگان
آگاهمحمد رسول باغیکمالیناشناسهمشهری نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
امید
میهمان
امید

آقای باغی سلام امیدوارم سالم و تندرست و روبراه باشی از هر در و دیواری مطالبی گفتی و نوشتی ولی مطالبت و توشته هایت کارگشا نیست بلکه تفرقه افکن است

العوضي
میهمان
العوضي

سلام امیدجان همه قبول داریم شهرمان نسبت به شهرهای اطراف پیشرفت که نداشته عقب گرد هم کرده. نگران چه هستید؟ نه رونقی نه رشدی نه در آمدی… ۲۰ سال پیش خیلی رونق داشتیم ولی شهر به دست مسولین ناکارامد نابود شد. تفرقه بین چه کسانی؟ افراد ناکارامد فقط باعث عقب گرد شهر هستند، نبودشون بهتر از بودنشون هست. به نظر من اگر شهر هیچ مسئولی نداشت وضعمان خیلی بهتر از این بود.

بلقیس نجم الدینی
میهمان
بلقیس نجم الدینی

🙏درود به اقای باعی

محمد رسول باغی
میهمان
محمد رسول باغی

امید عزیز و گرامی به شما حق میدهم، چون تا دیدگاه سنتی ما نسبت شهرمان، عوض نشود، آبستن همان مسائلی که مطرح کرده بودید خواهد شد، ولی تا کی دندان روی جگر بگذاریم و شاهد افت رونق شهرمان در منطقه باشیم.
همیشه گفته اند، حقیقت تلخ است.

همشهری
میهمان
همشهری

آقای باغی خودش هم نمیداند دنبال چیست فقط چیزی مینویسد الان درست یا غلط هر کسی دراوز برای شهر داردتلاش میکند وباغی که حتی قدرت بعهده گرفتن مسئولیتی درگروه واتساپی اتحاد و توسعه راهم نداشت

محمد رسول باغی
میهمان
محمد رسول باغی

همشهری، که اظهر من الشمسی. خود میدانید که بارها علنی یا با ایما و اشاره گفته ام، کاری جز روشنگری از بنده بر نمیاد، چون اوز نیستم و اگر بودم هم از دست شما ها نمی توانستم کاری انجام دهم، شما هایی که کارگروه تشکیل دادید و به اصرار مرا موظف به مسئولیت آن نمودید، آمدم بر ایده خود در کارگروهی که مدیرانش، ترسیدند، بنده ای که هیچ منظور به بزرگنمایی برای خود نداشت و فقط می خواست، با ورود همه افراد با دیدگاه های مختلف راهکار خود را در صورت تصویب به مرحله اجرا در آورد. در آن زمان… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

توصیه به سایت دانشگاه که مطالب تکراری زده نشود ٲقای باغی صادقانه جواب بدید حقوق جوشکاران کی میدادید برابر اصرار حواله میدادید هر وقت طلبم دادند میدم غیر از اینست جوشکاری بخاطر أین تعطیل نشد.؟

محمد رسول باغی
میهمان
محمد رسول باغی

فرافکنی تا کی، چرا خودت را معرفی نمی کنی، مگر نمی گویی حقوقت عقب می افتاده، ای آن کسی که می خواهی نظر مردم نسبت به بنده. بدبین سازی. اگر آگاهی از کسب و کار بنده دارید، میدانید که دو نفر از سرشناسان شهر حدود سی و پنج سال مدیریت کارگاه را بعهده داشته اند، و پرداختها توسط آن بزرگمرانی چون مرحوم ابراهیم صالح و آقای سهیل یادگاری انجام می گرفته، تا آنجا که می دانم همچون موردی به بنده گزارش نشده، و اگر تاخیری در کار باشد مثل کسبه های دیگر امری طبیعی است. اگر از موضوع تعطیلی و… ادامه »

آگاه
میهمان
آگاه

چه تخریب مغرضانه و ناشیانه ای…
لطفا خودتان را معرفی کنید تا همشهریان عزیز دشمنان شهرشان را بشناسند

کمالی
میهمان
کمالی

درود بر شما جناب باغی ممنون از روشنگری شما دغدغه های شما برای شهرمان اوز ستودنیست

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama