۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی درایران گرامی باد.
پیام دانش:
روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به همکاران مطبوعاتی پسین اوز و پیام اوز و مربطی کهنه ومدیران روابط عمومی ادارات به ویزه همکاران فعال در پایگاه خبری «پیام دانش» وفصل نامه«با پیام دانش اوز»تبریک عرض می نماید
سالها تلاش و پیگیری دستاندرکاران روابط عمومی و جامعه ، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب روز ملی کرد. ۲۷ اردیبهشت ماه روزی که درسطح جهانی نیزبه عنوان روزارتباطات وجامعه اطلاعاتی نامگذاری شده است، به عنوان روز روابط عمومی و ارتباطات تعیین گردید.این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را بعنوان هنر هشتم مرور کنیم.
امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنا بر این، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری سازمان است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
دیدگاه بگذارید
رور ملی ارتباطات را به همه نشریات اوز وبه همه اهالی مطبوعات اور تبریک میگویم وننها یک خواهش وانتطارداریم که این همه در مورد ارتقای اوزروزه سکوت نگیرید وصدای صبوری ومطلومیت مردم خوب اوز را علنا به گوش مسولین برسانید موفق باشید
با عرض سلام و تبریک خدمت شما .سپاسگزاریم از پایگاه اطلاع رسانی پیام دانش و دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی اوز