آخرین خبر

4
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
1 نظر نویسندگان
همشهري دلسوزهمشهري دلسوز نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
همشهري دلسوز
میهمان

از مسولان سایت که بفکر بهبود قالب و فرمت سایت هستند تقاضا میشود نسبت به ارائه متن و مطالب هر خبر با فونت و اندازه و نوع فونت توجه نمایند الان نمیتوان مطالب را براحتی خواند و مطالعه کرد خیلی کم رنگ و اندازه فونت کوچک میباشد . ضمنا در محیط گوگل کروم بخشی از مظالب صفحه اصلی در سمت چپ صفحه محو و غیر قابل رویت میباشد . اصلاح فرمائید . در صفحه اصلی نیز تیر خبر درشت تر باشد. در قسمت نظراتنیز کادر نام و نام خانوادگی و ایمیل بسیار کم رنگ میباشد و بهتر است این کادر… ادامه »

همشهري دلسوز
میهمان
همشهري دلسوز

با عرض پوزش من نظراتم برای درک بهتر و خوانا تربودن آن برای خوانندگان بصورت ردیفی فرستادم. اما مشاهده میکنم همان روال گذشته فرمت و قالب قبلی کماکان دنبال میکنید . ۱- وقتی خوانندگان نظرات بصورت ردیفی ارسال مینمایند لازم است بهمانگونه منتشر شود .بهتر است نظم آنها به هم نزنید. ۲- نمیدانم پرسنل و مسولان سایت دید چشمشان چگونه است متن مطالب بسیار ریز و کم رنگ میباشند. ۳- بهتر است به نمونه های زیاد نحوه ارائه متن مطالب در سایتها مراجعه و از آنها الگو برداری نمایئد. ۴- حتی در قسمت کادر نظرات قسمت نام و پست الکترونیکی… ادامه »

همشهري دلسوز
میهمان
همشهري دلسوز

کلمات قسمت «ارسال پاسخ‌» دیده نمیشود و لازم است بجای ارسال پاسخ به «ارسال« یا «اسال نظر » اکتفا شود. ضمنا کلمه ارسال پاسخ مفهوم نیست و در حالت عادی این نوشته « ارسال پاسخ» هم در صفحه دیده نمیشود مگر اینکه بر روی آن کلیک شود

همشهري دلسوز
میهمان
همشهري دلسوز

باتشکر از زحمات سایت پیام دانش ، در مورد پذیرش پیشنهاد انجام اصلاحاتا: با ستحضار مسولان محترم سایت میرساند که موارد زیر هم اکنون اقدام و مناسب میباشند ۱- کیفیت فونت مطالب در داخل متن خبر بهتر میباشد ولی از نظر کیفیت به نظر من کیفیت فونت سایت پسین اوز بهتر مبیباد اما فاصله خطوط و سطرها فشرده میباشد. ۲-خوانا بودن قسمت نظرات شامل کادرهای فونت، پست الکترونیک، و وبسیایت و پاسخ ارسال هم اکنون بهتر شده است و قابل قبول میباشد ۳- در صورت امکان بجای ««ارسال پاسخ »» بهتر است آنچه که مرسوم میباشد یعنی بجای آن ««… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama