آخرین خبر

دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
اوزی
میهمان
اوزی

افرین بر اقای نامی از همت واراده ایشان برای زیبایی دانشگاه وشهر تشکر میکنیم

از شیراز  محمود
میهمان
از شیراز محمود

از اقای فریدون نامی انتطار میرود که یک سر درب یادگاری که نماد تاریخی در شهر باشد بسازند موفق باشید

بانو
میهمان
بانو

اینشالله به سلامتی باعث خوشحالی همه اوزیها میشود

همشهري ..
میهمان
همشهري ..

علاقمندی و مشارکت درطراحی برای سهیم بودن هرفردی برای پیشرفت و سربلندی شهر اوز اقدامی بسیار ارزشمند وقابل قدردانی است اما لازم است مواردی بشرح زیر اعلام نمایم ۱- اولا طراحی سر در دانشگاه در حیطه فعالیت کاری مهندس معمار میباشد نه مهندس عمران. هرچند ممکن است یک مهندس عمران ایده و علاقمندی برای چنین کاری داشته باشد . مهندس معماری کلیه جوانب طراحی و معنا و مفهوم مورد نظر معمولا دزمان طراحی هر طرحی لحاظ میکند و بعدا پاسخگو هم میباشد ۲- تخصص و وظیفه مهندس عمران، طراحی سازه ای ساختمان ، پل بند و سایر ساختمانها بعهده دارد… ادامه »

فریدون
میهمان
فریدون

درود بر فرید خان نامی من اطمینام میدم ایشان پیمانکاری صاف وراست و صادقی هستند و کار را به بهترین وضع ممکن انجام میدهند و اطمینان میدم که با رضایت کاررا از ایشان تحویل بگیرید

آرش
میهمان
آرش

جمعی نشسته بودیم کسی که برای نوروز به اوز آمده بود تعریف میکرد دانشگاه آزاد از بابت امور خیر باید الگو قرار گیرد هیچکس صاحب آن شناخته نمیشود ودرحالیکه همه اوزیها خودرای صاحب آن میدانند واین الگودرساختمان سازی هم قابل تشخیص است وقتی به پیمانکارانش مینگری بصورت ثابت پیمانکار نیستند ویک چرخش بین پیمانکاران بوضوع دیده میشود شاید همین شیوه کاری بوده است که از سیستم دانشگاه آزاد دراوز بنیکی حرف زده میشود

محمدزاده
میهمان
محمدزاده

سردر که درست میشود روی نور آنهم کارشود تا شبنمایی خوبی داشته باشد وتقاضا دارم قسمت دیگر تپه تنب سمیدو هم بردارید

 همشهری
میهمان
همشهری

پس از اسفالت شدن بلوار ورودی. دانشگاه. نمای دانسگاه. ومحوطه بسیار زیبا میشود. ودیگر احتیاجی به سر در دانشگاه. نیست. مبلغ ۲۰۰. میلیون تومان. سر. در. را خرج. دیگر. احتیاجات. دانشگاه. نمایید. بهتر. است

رهنما
میهمان
رهنما

آقای نامی در کارش پاک و صادقانه عمل میکنددر هرجا که کارکرده است نشان داده است

هم ولايتي
میهمان
هم ولايتي

همیشه گفته اند خرج که از کیسه مهمان بود حاتم طائی شدن آسان بود. همشهریان محترم زیبائی هر سازه و ساختمان و محیطی زیباست . باید بررسی کرد که کیسه و جیب خیرین به بانک مرکزی و یا دریا و اقیانوس وصل نیست باید از بودجه و کمک خیرین برای ایجاد کار و اشتغال و سایر نیازمندیهای اوز هم خرج کرد . دانشگاه آزاد اوز متناسب با جایگاه اوز الان بسیار زیباست همین تابلو دانشگاه آزاد اوز بسیار زیبا و چشم نواز است باید بفکر سایرنیازهای ضروری تر مردم اوز از جمله ایجاد کارگاههای تولیدی و اشتغال زا و درآمد… ادامه »

فریدون نامی
میهمان
فریدون نامی

در جواب همشهری عزیز
موارد مورد اشاره شما کاملا بجا و اصولی می باشد .طراحی سر درب توسط طراحان معتبر و امچنین محاسبه سازه توسط مهندس محاسب دارای پروانه اشتغال معتبر تهیه گردیده و اینجانب و همکارانم وظیفه مدیرزت اجرای آن را به عهده گرفته ام .و مطمئنا در قبل و حین اجرا نیز با اساتید مجرب مشورت و تا اجرای کامل در کنارمان خواهند بود . تمام سعی خواهم کرد که سردرب مذکور را طبق نقشه ها ی مربوط به آن بصورت دقیق انجام دهم .

خواننده
میهمان
خواننده

در خبر نوشتین« وی که پیش از تحصیل دانشگاهی تجربه علمی در ساخت و ساز را دارا بوده است، با بیان گرفتن مسئولیت ساخت سردر دانشگاه از ابراز اعتماد هیأت امنای دانشگاه تشکر کرد و گفت:»

اگر پیش از تحصیل تجربه علمی داشتند! اومدن دانشگاه چه تحصیل کنن؟!

پیمان
میهمان
پیمان

درود بر همه کسانی که به فکر پیشرفت اوز هستند.دوستان قراره کار مثبتی انجام بشه باید کمک کنیم و تشویق تا همه امور به خوبی انجام بشه .مطمئن هستم کسی که چنین مسئولیتی را قبول کردند حتما توانایی را درخود می بینند چون سر در در دید همگان و مخصوصا اساتید فن اجرا خواهد شد .انشاالله منتظر یک سردرب زیبا خواهیم بود.

احمد
میهمان
احمد

درجواب هم ولایتی نمای مسجد مصلی مربوط به حدود ۲۰ سال پیش است که با توجه به مصالح آن زمان نمای بسیار زیبایی انجام شده فکر میکنم آن زمان از معماران و اجرا کنندگان اصفهانی زیر نظر مرحوم شیخ محمد سعید فقیهی استفاده شده و به بهترین نحو انجام گرفته و خیلی زیبا و همچنان می رخشد .احتمالا قسمتی که توسعه یافته ام بالاجبار با نمای قبلی باید وفق دادهدمیشده که بخوبی انجام گردیده است.

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama