10
دیدگاه بگذارید

avatar
9 دیدگاه ها
1 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
10 نظر نویسندگان
بهادر مقدسناشناسعجیبحکایت لارستان. بزرگ. وجناب رفیعیقابل توجه. آقای. بهرام. رفیعی ، نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
ناشناس
میهمان
ناشناس

استاد رفیعی سلام زیبا و با مسمی نوشتید دوری کامل تاریخ راخلاصه کردید تا برسانید مردم بویژه جوانان شادی میخواهند ولی ننوشتید که بعضیها اززیاد شاد بودن شکایت دارند وآنرا دلیلی بردوری ازنمازو روزه ورفتن به مسجد میدانند ودیگر اینکه ننوشتید نخبگان لارستان چکار کنند برفرض مثال جوانان را کنارشان نشاندیم به آنها چه بگویند واگر چیز یا چیزهایی پرسیدند که جوابی یرای آنها نداشته باشندآنوقت چکار کنند وآقای رفیعی ضمنآ آقای روحانی ریاست جمهور سابق هستند و نه آقای خاتمی.

دلسوز اوز
میهمان
دلسوز اوز

عجیب است که آقای رفیعی دست بردار از لارستان بزرگ نیست و هم اکنون که تعدادی از شهرستان‌ها مستقل شده‌اند نیز آنها را به جای اینکه بخشی از استان فارس بداند آنان را جزئی از لارستان بزرگ می‌ شمارد.
به نظرمی رسد که ایشان استقلال و منفک شدن شهرستان‌هایی از لارستان را بر نمی تابد

محمد رستگار جویمی
میهمان
محمد رستگار جویمی

دین هست و بوده اما مغ ها خواستند به من و شما محبت کنند چون در خودخواهی در غلتیده بودند شارع یا به پارسی شاهراه را برای یورشگران عرب مهیا ساختند. دین بوده و هست حتا رنسانس هم مقوله دین را به چالش کشید اما کلیسا بی کار ننشست و دین در تار پود جامعه در کنار نوشخانه ها و اسباب طرب کار خود را به پیش می برد. به عنوان یک غرب نشین باید خدمت نویسنده گران سنگ و آگاه سرور بهرام رفیعی عرض کنم در اروپا و امریکا بیشتر از ایران دین کار امور را در دست دارد.… ادامه »

اوزی از امارات
میهمان
اوزی از امارات

در جوامع پیشرفته. ودارای. دموکراسی که حق ازاد. اندیشیدن وبرابری اقوام. وادیان وگروههای. اجتماعی. برقرار. است دیگر. دین. ومذهب تنها یک مقوله. شخصی است ویک دین. نمی‌تواند. در امور. اجتماعی. فرهنگی. وسیاسب جامعه دخالت. نماید بنابراین قوانین وروابط. اجتماعی. وعدالت. را قانون. ونمایندگان واقعی.مجالس تعیین میکنند. وهمگی آحاد مردم. در برابر. قانون یکسان. دیده. میشود ودر نتیجه هیچکس. نمی‌تواند. از. رانت خواری. وپارتی بازی. استفاده. نماید و جامعه بدور. از فساد گسترده. میشود. در منطقه خاور میانه هم. کشورهایی که از این. الگو استفاده. میکنند اخیرا. پیشرفتهای. زیادی. در عرصه اقتصادی. واجتماعی. کرده. اند

شهروند اوزی
میهمان
شهروند اوزی

سلام، جناب رفیعی بهتر نیست دست از سر شهرستان های لارستان بزرگ بردارید؟!!! و کمی به فکر استقلال هرچه بیشتر شهرستان خود باشید و قدم در راه ترقی و پیشی گرفتن از سایر شهرستانهای همجوار باشید؟ چرا که رشد نهایی و موفقیت در گرو همین هستش و بس!!!! نه در تفکر لارستان بزرگ، چرا که بزرگی لارستان در گذشته خیری برای ما نداشته و آینده هم ندارد، همونجور که در بیمارستان، دانشگاه، ادارات و …. به وضوح شاهدش هستیم، بنظرم جناب رفیعی حتما به اینها توجه کنن و اگه هم شخصا علاقمند به لار و لارستان بزرگ هستن به صراحت… ادامه »

قابل توجه. آقای. بهرام. رفیعی ،
میهمان
قابل توجه. آقای. بهرام. رفیعی ،

موضوع. لارستان. بزرگ زایده جماعتی. متعصب. به شهر. لار. است که با خودبزرگ. بینی. وخود محوری که دارند همه. امکانات. را برای شهر لار میخواهند وی. متمرکز. می کنند وبا. رشد. متوازن منطقه. مخالف. هستند. وکلا به سایر. مناطق وشهرستانها. به صورت. تابعه. وزیر. مجموعه. نگاه. میکنند. نمونه. بارز آن برخورد این جماعت. در علوم پزشکی. لارستان. است. که مانع. توسعه بیمارستان. با. سابقه. اوز. شده. اند. واز. دادن امکانات. وتجهیزات. لازم مانند. بخش. مراقبت. های. ویژه. وبخش. سی تی. اسکن خود. داری. میکنند. وکلیه. امکانات پزشکی. را در. لار متمرکز. کرده اند. متاسفانه. در سایر. ادارات. هم. در طول.… ادامه »

حکایت لارستان. بزرگ. وجناب رفیعی
میهمان
حکایت لارستان. بزرگ. وجناب رفیعی

آقای. رفیعی زدن بر طبل لارستان بزرگ کمک کردن به تفکرات ناسیونالیستی عده ای از کارمندان. وفعالان. اجتماعی شهر. لار. است که میخواهند. امکانات واعتبارات. دولتی را بنام. لارستان بزرگ. بگیرند. ودر شهر. لار. خرج. نمایند. از نظر آنها. لارستان بزرگ. همان. دوشهر. قدیم. وجدیدا. لار. است این گروه. با. ارتقای. سیاسی. اجتماعی سایر. مناطق کلا مخالف بوده اند والان که دیگر توان مخالفت با شهرستان های جدید. را از دست. داده اند دنبال مرکزیت. دادن. واستان. شدن لار هستند. تا بتوانند. سلطه. وهزمونی. واقتدار خود. را بر منطقه. اعمال. نمایند به همین خاطر نام شهرستان. لار.را به. لارستان. تبدیل.… ادامه »

عجیب
میهمان
عجیب

من متوجه نشدم با کلید واژه های شادی و …میخواهید خود را بین جوانان و مردم عزیزکنید یا واقعا عقده ای دارید که از جوانی به همراه دارید.
اما بدانید با این متن ها که حتی خداوند را زیر سوال ببرید و از نابرابری مرد و زن اعتراض کنید که بگویید در طول تاریخ نه نور پیامبری در جبین زن دیده شده است و نه فر کیانی به زن داده شده است.
این ترفند شما خیلی وقت هست که قدیمی شده پیشنهاد می‌شود از منابع دیگری خود را آپدیت کنید.

ناشناس
میهمان
ناشناس

سلام
در تعجب از این افرادی که لقب استاد به شما می دهند.
اولین سوالی که از شما دارم این هست شما به دینی معتقد هستین؟
تعریفی برای اعتقاد دارید؟
تعریف از ازادی چی هست؟(بی بند و باری؟)
کسی که از خائن طرفداری میکنه
کسی که دستورات دینی زیر سوال میبره؟
شمای که اشعار سعدی استفاده می کنید در مورد اعتقادات سعدی مطالعه داشتین؟
با چه حقی کرامت اجتماعی زن میارید پایین و به زن نګاه ابزاری می کنید.
تفکری که این مطلب نوشته کاملا به پوچی مطلق رسیده
برای افرادی که فردی با این تفکرات را استاد خطاب می کنه متاسفه هستم
ای کاش در سواد قیاس کردن داشتیم

بهادر مقدس
میهمان
بهادر مقدس

با درود و سپاس فراوان از اقای رفیعی بزرگوار که مفصل بیان نمودند که بودیم و جه شدیم و تا کجا رسیدیم. بنظر من این فرمون بریم خوبه به روزهای بهتری می رسیم.

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama