آخرین خبر

22
دیدگاه بگذارید

avatar
19 دیدگاه ها
3 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
22 نظر نویسندگان
ناشناسرستمداودهمشهریمعلم نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
ناشناس
میهمان
ناشناس

این موضوع که چشم انداز شورای چهارم ارتقا بوده حرف درستی نیست زیرا چشم انداز همچنان که از اسمش پیداست قبل از انجام می نویسند و بر اساس آن برنامه تنطیم می کنند. نه این که بعد از این که اتفاق افتاد بگویند چشم انداز ما آن بوده است. تاکنون هیچ جا چشم انداز تعریف و اعلام نشده بود.

علی
میهمان
علی

اعضای محترم شورا کار ارتقا پایان یافته هرکسی دست اندرکار بوده اجرش با خداوند است .بهتر است از گذشته بیاییم بیرون و در حال و به فکر آینده شهرمان باشیم . خدا به همه شان خیر بدهد و کار ارتقای سیاسی اوز تمام و فردا یکساله می شود . بجنبید برای کارهای عقب مانده.

شیدا
میهمان
شیدا

درود بر شما
متاسفانه تا افرادی هستند که منافع خودشان را اولویت قرار میدهند همین آش است و همین کاسه
کاش کاش کاش دلسوز شهرمان باشیم در هر جایگاهی در هر مقامی که هستیم شهرمان نیازمند نیروی جوان و با تدبیر هست

مسعود العوضی
میهمان
مسعود العوضی

اوز را خدا شهرستان کرد ولاغیر .

فرحناز
میهمان
فرحناز

خدمت آقای مهرآوران سلام جوابیه ی متین وبدوراز هیاهو دادید بقولآ کارارتقا اقدام همه شوراها از اول تاسیس بوده است. اما این حقیقت را هم نباید نادیده گرفته شود که خود دولت هم واقعآ میخواست ارتقا انجام شود وگرنه هیچ دولتی یکباره هفت بخش را باهم ارتقا نمیداد وصمیمانه بایستی از دولت کریمه جمهوری اسلامی تشکر کرد

نوشاده نوشادی
میهمان
نوشاده نوشادی

ضمن تبریک دهم مهرماه روز تحقق خواسته به حق مردم اوز تشکر می کنیم از دکتر مهر اوران با قلم شیوا شان . در جواب علی اقا باید عرض کنیم همه چیز می گذرد و انچه گذشته دلیل بر این نیست که ارزش خود را از دست داده است . در اینصورت نیازی به تلاش نیست چون انچه اکنون زحمت بکشند هم چند وقت بعد می گذرد . در زمانی که مهم ترین خواسته مردم اوز شهرستان شدن بودبیشترین انتقاد و فشار متمرکز اعضای شورای شهر بود. که خدا را شکر تلاششان به ثمر رسید و توانستند زحمات چندین ساله… ادامه »

ارتقا یک کار تاریخی وجمعی بود
میهمان
ارتقا یک کار تاریخی وجمعی بود

اوز شهرستان شد صحبت از گذشته تمام شده ومردمان وهمشهریان زیادی در این راه همت کردند وزحمت کشیدند بسیاری از انها در میان نیستند وبسیاری کهن سال شدند هیچ کس منتی برای زادگاه خود ندارد یک کار جمعی بوه است اما در یک سالگی شهرستان شدن به فکر استقرار ادارات مورد نیاز مردم خوب اوز باشیم الان هم مانند جویم وبنارو وبیرم دادگاه وثبت اسناد ودفتر خدمات پلیس۱۰ کمیته امداد و……نداریم اما شهرستان شده ایم

مستمع بیطرف
میهمان
مستمع بیطرف

واقعا جای تعجب داره که چرابرای برخی افرادهضم این نکته که جناب مهندس رحمن زاده پیشنهاد دهنده و بنیانگذار کارگروه ارتقا شدندبرایشان سخت شده؛حال آنکه اگر ازپشت عینک واقع بینی به قضیه بنگریم متوجه خواهیم شد که کارگروه را ایشان درشورای چهارم پیشنهاددادند و به تصویب رسانده اند باهمکاری سایر اعضا وسخنرانی های ایشان هفت سال پیش و سه سال پیش دردفاع از برنامه هایشان موید این نکته است.

ازاساتید
میهمان
ازاساتید

آقای مهندس مهرآوران البته نمی دانستم دکترا گرفتید ویک تبریکی بدهکارم اما با تایید این مقاله ای که نوشتید خواستم بنویسم من تیمی منسجم ودوست داشتنی از کارمندان که در دانشگاه آزاداوز دیدم نه فقط دراوز بلکه در استان فارس ندیدم ونمی توان دید من پیشنهاد میکنم شما و آقای ناصر خضری و خانم استاد پدرام بریاست جناب حاج آقای عزیز خضری خودرا کاندیدای این دوره شورای اسلامی اوزنمایید و اطمینان میدهم رای هم خواهید آورد چون آن اوزیها ییکه من دیدم دانشگاه آزاد اوز را نمونه اخلاص وپاکی میدانند ومیتوانید یک شورای منسجم و مخلص تشکیل بدهید ومطمین باشید… ادامه »

محمودی
میهمان
محمودی

ارتقای بحق اوز بمردم با فرهنگ وبا شعور اوز تبریک مجدد میگویم مبارکشان باشد

احمد
میهمان
احمد

تا جایی که من اطلاع دارم در جلسه ششم مهر ماه ۹۸ در استانداری ابتدا رئیس شورای وقت آقای محمود محبی صحبت کرده و خواسته به حق مردم که همان ارتقا می باشد را مطرح نموده اند و در ادامه هم آقایان رحمن زاده و خانم صالحی و دیگر اعضای شورا صحبت کرده اند .

روستایی
میهمان
روستایی

مرحبا به کلیه اعضای شورای شهر اوز که جهت ارتقا بخش اوز به شهرستان زحمت کشیده اند

دانشجو
میهمان
دانشجو

از دوستان اهل قلم و نگارنده های محترم تقاضا دارم که واقعیت ها را بنویسند و کمی منصف باشند . انصافا زمانی که مطالب به دور از واقعیت و خود نمایی را میبینم به فرهنگی بودن خود و … شک میکنم . خواهش میکنم که دوستانی که قلم میزنند واقعیت را بنویسند .

محمد
میهمان
محمد

در جلسه ششم مهر ماه ۹۸ هم ابتدا آقای محمود محبی رئیس شورا سابق شورا از حق و حقوق مردم شهر و اینکه میبایست حق مردم اوز ادا شود صحبت کرده و خواهان ارتقای بخش ۷۰ ساله شهر اوز شده بود .

روشنک
میهمان
روشنک

از اقای رحمن زاده خواهش میکنم از فضای انتخابات و ارتقا بیرون بیاید و فکری به حال فضای سبز و توسعه زیر ساختها و کارهای عمرانی توسط شهرداری در شهر باشد .

دوست همه
میهمان
دوست همه

اگر بخواهیم واقعیت را بگیم به عرض برسانم در جلسه با دکتر احمدی زاده کلیه اعضای شورا صحبت کردند نه فقط دو نفر . راست آزمایی و حقیقت گفتن باید سرلوحه کار خودمان قرار دهیم تا هم خدا و هم بنده خدا از ما راضی باشه .

ناشناس
میهمان
ناشناس

با سلام،این ادعا رو فقط یک عضو شورا که در جلسه حضوریافته میتونه داشته باشه لطفا شجاعت داشته باشید و خودتون رو بااین ادعا معرفی کنید

امین
میهمان
امین

آقای دکتر مهرآوران درود بر شما که روشنگری می کنید لطفا بنویسید چه کسانی مخالف ارتقا بودند و نظر اعضای شورای پنجم و چهارم در مورد مخالفین ارتقا چیست و شما در این میان چه نقشی داشته اید

معلم
میهمان
معلم

منم معتقدم اقدامی ملی مصادره شدنی نیست وبا تایید سخنان یکی از اساتید که جو خوبی دردانشگاه آزاد اوز بین پرسنل وجود دار ولی با ۴ نفر از دانشگاه آزاد کاندیدشوند موافق نیستم هرچند همه بویژه مدیریت ریاست دانشگاه عالی هستند چون مردم قطعآ به ۴ نفر ازیک اداره رای نخواهند داد البته شرکت آقای خضری(عبدالعزیز) و خانم‌پدرام وآقای مهرآوران یکیشان موافقم البته به ۳نفر از یکجا سخته ولی چون مقبولیت اجتماعی دارند به احتمال زیادرای هم خواهند آورد

همشهری
میهمان
همشهری

به اطلاع روشنک و محمد می رسانم تا جاییکه ما اطلاع داریم از شورای اوز فقط سه نفر محبی ،رحمن زاده و صالحی صحبت کردند ازآنجا که روسای شوراهای شش بخش به خوبی حق مطلب را در دفاع از ارتقا بخش های خود ادا کردند اما متاسفانه جناب محبی نتوانسته بود مانند آنها حق مطلب را ادا کند بنابراین دو عضو محترم آقای رحمن زاده و خانم صالحی به کمک همکارشان می آیند و در دفاع از ارتقای اوز به ایراد سخن می پردازند به هر سه عزیز شورای دوست داشتنی خسته نباشید عرض میکنم

داود
میهمان
داود

در جواب همشهری محترم عرض کنم که آقای محبی ۴ سال سخنگوی شورا بود و در نماز جمعه بارها و بارها از حق و حقوق شهر اوز دفاع کرده بود و حق مطلب را به خوبی ادا میکرد و گفتار شیوا و بلیغ هم داشت .اینکه بگوییم حق مطلب را به خوبی ادا نکرده درست نیست چون ما اونجا نبودیم ولی در بعضی از جلسات که من حضور داشتم آقای محبی قدرت سخنوری و ادای مطالب را خوب داشت و با قدرت و شجاعت از حق و حقوق شهر دفاع میکرده و هم اکنون هم در خیلی از جلسات از… ادامه »

رستم
میهمان
رستم

تا جایی که من از آقای محبی سراغ دارم بدون حاشیه و جنجال و با متانت و بدون کلی گویی و شیوا و بلیغ از حقوق شهر دفاع میکنه . حالا این ارتقا صورت گرفته و یکسال هم گذشت این اختلافات را کنار بگذارید و ۱۱ ماه آینده به فکر استقرار ادارات باشید .ارتقا کار جمعی بود و همه در ارتقا دستی داشتند .

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama