5
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
1 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
5 نظر نویسندگان
فرزانه محبیناشناسناشناسشورای.شهر با اکثریت. زنانهاوزی از شیراز نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
اوزی از شیراز
میهمان
اوزی از شیراز

دسستانددرد نکند

شورای.شهر با اکثریت. زنانه
میهمان
شورای.شهر با اکثریت. زنانه

اینشالله که هر کدام از. اعضا یک. نسخه این برنامه ها خودشان همیشه همراه داشته باشند. قول‌های خودشان. را فراموش نکنند

ناشناس
میهمان
ناشناس

شورا اگر میخواهند کارکنند باید کاری کنند تا تعریف و تمجید و محبوب گفتند دست برداشته شود واول خودشان دل بکار بدهند و انتظار نداشته باشند مجالس و مراسم در صدر بشینند وبالا بروند تا برایشان دست بزنیا درصف لوح دادن بایستند و توقع داشته باشند لوح بگیرند و از امروز باید پاشنه بکشند وکار کنند اول دنبال اداره ثبت و دادگاه و پلیس +۱۰ باشند پیاده رو خیابانها سرو سامان بدهند و بشکه های زباله را گندزدایی کنند وکاری کنند تا کسبه برای پروانه کسب نروند لار و گراش و افزایش سرعت انترنت و بردن انترنت در نقاط کور… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

احسنت قلمت مانا . اما فکر نکنم کاری کنند حالا بزار هیئت رئیسه انتخاب کنند و دعوا سر این نباشه که هر کس بیشترین رای گرفته بشه رئیس تا بعد به مشکلات شهری و شهروند بپردازند . اعضای منتخب بدانند چه آنهایی که به این افراد رای داده اند و چه آنهایی که به این افراد رای نداده اند و حتی کسانی که اصلا در انتخابات شرکت نکردند به عنوان اعضای شورا باید پاسخگوی سوالات و درخواست های مردمی باشند . نه اینکه جواب شهروند را ندهند اعضا شورا باید با دوستانشان و غیر دوستانشان یکسان برخورد کنند . همه… ادامه »

فرزانه محبی
میهمان
فرزانه محبی

انشالله شورا موفق باشند مردم وخیرین پشتیبان افراد زحمتکش هستند

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama