آخرین خبر

3
دیدگاه بگذارید

avatar
3 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
3 نظر نویسندگان
دوست شمادوست شمافرحناز نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
فرحناز
میهمان
فرحناز

با وجودیکه مطلب بلند با لا بود ولی خواندنی و جالب بود از خانم رضایی که بخوبی مطلب را ساخته و پرداخته کردند قبل از هر چیز تشکر فراوان میکنم ولی ازموضوعیکه صحبت شده بود پی بردم چیزی جای خودش نیست از جاییکه مغازهدارنهال را میخشکاند تا کارکنان شهرداری که از بی آبی و نبودن آموزش حرف ده اند ولی نمیگویند این آب برکه حاج فنبر که دارد هدر میرود پس چیست آیا نمیشود با اصلاعاتی آنرا برای درختان آب فراهم کرد آیا این آبها ی تصفیه نکرده از آب کولر بهتر خاصیت نداردمن نمیخواهم عینک بدبینی در چشمانم داشته… ادامه »

دوست شما
میهمان
دوست شما

مگه شمشادهای بوته ای امام شافعی شما رو چوب می زد که اومدین از ریشه درش اوردین….کنارش گل های فصلی می کاشتین…ما بین کاشت گل های فصلی که باغچه ها خشک هستند ، شمشادهای بیچاره حداقل رنگی به میدان امام شافعی می داد. یه مدت قبل اومدین از گل های رز برای میدان استفاده کردین(اشتباه فاحش) چرا؟ این گل های فصلی هستند که تنوع رنگ و تغییر ایام و فصول رو به مردم یادآوری می کنند و چشم نواری خاص خود را دارند…اما همان رزها هم غیبشون زد. میدان محمدی خشک و برهوت میدان انقلاب الوئورا و کاکتوس(خنده داره) درختان… ادامه »

دوست شما
میهمان
دوست شما

مطمئنا با پیش بینی بودجه مناسب می توان پیمانکار حرفه ای استخدام کرد…خانم مهندس داوودیان در این راه کمک بزرگی محسوب میشوند..

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama