دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
دلسوز
میهمان
دلسوز

ضمن تبریک به فیشور از اینکه اوز پایتخت نشد دلگیرم و از اینکه کارگروه پایتخت کتاب اوز را از پیش برنده این موضوع میدانست و ازپپتانسیلهای سایر افراد نتونست استفاده کنه دلگیرم

سردارنوروزی_ کاریان کهن
میهمان
سردارنوروزی_ کاریان کهن

????بسم الله الرحمن الرحیم????

بدین وسیله حسن انتخاب روستای فیشور واقع دربخش کهن اوز به عنوان یکی از روستاهای برتر((دوستدارکتاب)) درچهارمین جشنواره سراسری کشور درتهران به مردم شریف ومتدین فیشور ومدیریت کتابخانه عمومی حاج امیر میرزائی و دهیاری وشورای اسلامی ومردم شهر وبخش اوز وعموم لارستانی ها صمیمانه تبریک وتهنیت عرض نموده وتوفیق وسربلنذی بیش از پیش عزیزان را در تمامی سطوح اجتماعی , فرهنکی , اقتصادی , هنری , ورزشی وغیره از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نماید.

اوزی
میهمان
اوزی

حیف که او پایتخت کتاب نشد، بایدکارگروه واداره ارشاد به عملکردشان نگاه کنن.

عبدالرحمن صالح
میهمان
عبدالرحمن صالح

تبریک به مردم فشور میگویم که افتخاری برای شهر اوز و منطقه هستند

ابراهیم احمدی
میهمان
ابراهیم احمدی

بررسی عملکرد ها و آسیب شناسی هر موضوع از جمله طرح پایتخت کتاب می تواند موثر باشد و این جانب به عنوان یکی از اعضای کارگروه آمادگی خود را برای تبیین شرایط ، ویژگی ها و اقدامات اعلام آمادگی کرده و در هفته جدید نیز در این مورد مطلبی خواهم نوشت.
اما برای قضاوت در هر موضوعی نیاز به آشنایی با آن موضوع ، شرایط رقابت، امکانات، محدودیت ها و…. داشت.

ندا
میهمان
ندا

متوجه کامنت آقای احمدی نشدم درست منظورش نرسانده بود

یزدانی
میهمان
یزدانی

صمیمانه به مردم وتلاشگران فرهنگی فیشورو موفقیت این افتخار تبریک میگویم

هشمهري دلسوز
میهمان
هشمهري دلسوز

در این چند روز بعد از اعلام نتایج بررسی پایتختی کتاب، برای دوستداران کتاب اوز، از جمله شخص بنده که انتظار انتخاب شدن اوز را داشتم ولی نشد بسیار روزهای سختی بود هرچند شاید شخصا در این زمینه نقشی نداشته ام وفقط بعنوان یک همشهری انتظار آنرا داشتم . زیرا در صورت انتخاب شدن اوز، میتوانست برای شهر و مردم اوز امتیازات ویژه ای داشته باشد. از آنجائیکه دربعضی پایگاههای خبری مطرح شده است اوز در میان ۲۰ شهر منتخب نهائی از میان ۱۵۰ شهر کاندید شده میباشد به غیر از کاشان اسامی چهار شهر بعدی نیز اعلام شده است… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama