4
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
4 نظر نویسندگان
اوزیاحمدحاضر در جلسهناشناس نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
ناشناس
میهمان
ناشناس

خانم هاشمی شما که با حرارت وصف ناشدنی حضوررفرماندار درجلسه پایتخت کتاب به ارش میرسانید ندیدید مقامات دیگری هم درجلسه نشسته بودند حتی کسانی که هنوز علف زیرپایشان سبز مانده نشسته بودند واینک مدیررورییس نیستند ویا درپایتختی کتاب فونداسیون آنرا چه کسانی ریختند وشما که از فرهنگ دفاع میکنید دیدید چند نفرفرهنگی پیشکسوت نشسته بودند شما که اسم خیلیها را بردید مگر چند نفر درسالن نشسته بودند کمی از شعر خوانی خود میکاستید وحرمت افراد را محترم میشمردید و فکر نمی کنید روزی کسی مدیر است روزی نیست ولی انسانیتش حتی پس از مرگ باقی می‌ماندشما فکر میکنید همینکه مقامات… ادامه »

حاضر در جلسه
میهمان
حاضر در جلسه

آقای ناشناس خانم هاشمی تعریف خاصی نه از فرماندار نه از فرد دیگری داشتند و معقولانه برخورد کردنذ و اسم کسانی که لازم بود را بردند ، قرار نیست تمام سالن را اسم ببرند . لطفا این مطالب را به کسانی بگویید که زحمت دیگران را مصادره میکنند مثلا بحث ارتقا که مدعیان زیادی دارد …..

احمد
میهمان
احمد

آقای ناشناس شما که مشخصه چه کسی هستی ، چرا مغرضانه رفتار میکنید ؟ بهتر نیست کمی به رفتارهای خود رجوع کنید

اوزی
میهمان
اوزی

پیام دانش کار شما در انعکاس کامنت ها بسیار تبعیض آمیز ، ناعادلانه ، سلیقه ای و در جهت تخریب نیروهای نخبه است

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama