6
دیدگاه بگذارید

avatar
6 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
6 نظر نویسندگان
فعال اجتماعی در اوز متوجه باشنداوزیابراهیم جام گوهریزمانزادهعبدللرحیم مقیمی نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
عبدللرحیم مقیمی
میهمان
عبدللرحیم مقیمی

سلام ودعای خیر و برکت حقیر هیچگاه مخالفت با ارتقا شهر یا منطقه نداشته ام چون ان را حق مردم و باعث ارتقا سطح رفاه مردم میدانستم ودر هر اظهار نظری علاوه بر پیشگیری از تندروی ها ی بعضی افراد وافکار خواستار توسعه متوازن منطقه بزرگ لارستان بوده ام . در مورد شهرستان شدن اوز هم همانطور که درحاشیه نویسی متذکر شده بودم ما مخالف پیشرفت نبوده نیستیم لاکن توجه همه جانبه به ارتقا منطقه علاوه بر گسترش وحدت باعث پیشگیری از دلنگرانی و نارضایتی میگردد. لذا علاوه بر احترام جدی به خواسته بحق مردم شریف اوزکه به لطف خدا… ادامه »

عبدللرحیم مقیمی
میهمان
عبدللرحیم مقیمی

والعاقبه للمتقین

زمانزاده
میهمان
زمانزاده

آقای خضری تشکر از خاطرات زیبایی درباره ارتقا مینویسید

ابراهیم جام گوهری
میهمان
ابراهیم جام گوهری

شهرستان شدن اوز یکی از روزهای فراموش نشدنی و نقطه عطفی در تاریخ شهرستان اوز و مردم این خطه می باشد . اگر چه زحمات زیادی کار گروه کشید در کنار این عزیزان هرکس به توان خود همت نمودند .زحمات زیادی کشیده شد اما نکته قابل تامل حقانیت ما بود .اوز با تمام وجودش لیاقت این را داشت مردان و زنان ما وظیفه خود می دانستند که از این حق دفاع کنند .‌در ابتدا عده ای پیشرو بودند وقت گذاشتند زحمت کشیدند طبع آن هرکس به‌نوبه و توان خود همراهی نمودند . در این باب حتی کسانی که قدرت و… ادامه »

اوزی
میهمان
اوزی

منظور کامنت آقای مقیمی را متوجه نشدم ولی آقای جام گوهری خوب نوشته نباید هرکسی مدعی بشه شهرستان شدن اوز کارمنه ولی از آقای خضری میخوام واضح تر بنویسه مخصوصا اوناییکه مانع ارتقا بودند

فعال اجتماعی در اوز متوجه باشند
میهمان
فعال اجتماعی در اوز متوجه باشند

از کلیه همشهریان عزیز که در طی سالیان دراز برای شهرستان شدن اوز خدمت کردند تشکر میشود اما مطلبی که مینویسید باعث اختلاف ودودستگی در اوز نشود خلاصه شهرستان شدن اوز علیرعم اینکه خیلی دیر صورت گرفت اما بسیار لازم وضروری بود زیرا دیگر اوز در حد وقولره یک بخش نبود وسالها مناطق هم طراز اوز در استان فارس شهرستان شده بودند اوز می بایست همراه وهمزمان با سروستان وکوار وخرامه وفراشبند و ……… که ده سال قبل ارتقا پیدا کردند شهرستان میشد بالاخره حق به حقدار رسید والان باید همه نیروها وفعالین اجتماعی در اوز در جهت اعتلای شهرستان… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama