دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
پروین
میهمان
پروین

درود به آقای نامی رییس محیط زیست بخاطر برنامه پیاده‌روی صبحگاهی ولی عکسی از پیاده‌روی نیست وفقط عکس آقای نامی

یونس
میهمان
یونس

هیچ عکسی از پیاده روی زده نشدند

مسعود
میهمان
مسعود

کتاب بسیار خوب و ارزشمند است اما نباید از آن استفاده ابزاری بعمل آید فرضآ دادن کتاب به کسانی که فکر نکنم مطالعه کنند و یا شاید گفته شود خودش که نخواند فرزندشان که میخوانند این ذهنیتها فقط فرضیات است نه منطق بنابراین از دست اندرکاران توقع است در اینگونه موارد بیشتر بررسی و تصمیم بگیرند

پیمان
میهمان
پیمان

بسیار عالیه باید همه سعی و تشویق کنیم این کارهای مثبت همیشه تداوم داشته باشه چون هم به سلامتی افراد کمک میشه و هم حس کارهای گروهی در مردم ایجاد میشه . خدا قوت به همگی سرکت کنندگان و مسئولینی که همیشه با مردم هستند.

همشهري دلسوز
میهمان
همشهري دلسوز

سوال از خوانندگان و گردشگران محترم طرفدار محیط زیست : آیا تاکنون که بسیار زیاد به کوه و صحرا و دشت و بیابان و حتی پیاده روی در سطح شهر و در خیابانها انجام داده اید به فرم درختان که از کنار آنها میگذرید توجه نموده اید که وضعیت درختان و فرم و شکل وسایه اندازی آنها چگونه است؟ . در همین خبر به عکسهای شماره دو و ده از بالا به پائین بعنوان خریدار توجه و نگاه کنید و در عکسهای شماره دو و ده درختان دارای سایه انداز و بصورت چتر مانند میباشند که مردم میتوانند از سایه… ادامه »

پیمان
میهمان
پیمان

در جواب همشهری دلسوز
برادر درخت کنار اصلا مناسب خیابان نیست چون هم لباس رهگذران را داغون میکنه و هم رنگ ماشینها را نابود میکنه.احتمالا اهل رانندگی نیستید.

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama