4
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
4 نظر نویسندگان
ناشناسناشناساوزی. از دبی. خطاب به مسولان دانشگاه. ازادقابل توجه مسولان دانشگاه. آزاد. اوز نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
قابل توجه مسولان دانشگاه. آزاد. اوز
میهمان
قابل توجه مسولان دانشگاه. آزاد. اوز

در گزارش ریس دانشگاه آزاد. گراش. اعلام شده. است که دانشگاه آزاد. گراش امسال. ۲۸۰ دانشجو. جذب. کرده.
اما دانشگاه. اوز. زیر ۲۰۰. نفر این مطلب. دیروز. در سایت گریشنا خواندم. وگراسی. ها تقاضا. ارتقای. به واحد. دانشگاهی. کرده. اند. اما. در اوز. ازین. مسایل. خبری. نیست. وتنها مشغول. درختکاری. ودیوار. کشی. و…..هستید

اوزی. از دبی. خطاب به مسولان دانشگاه. ازاد
میهمان
اوزی. از دبی. خطاب به مسولان دانشگاه. ازاد

به عنوان یک شهروند اوزی مخالف فعالیت هایی مانند درختکاری و استفاده از امکانات وسالنهای دانشگاه. برای جلسات اجتماعی. شهرستان نیستیم اما متاسفانه درعرصه علمی. وگسترش. رشته های. دانشگاهی وجذب. دانشجو وکلا فعالیتهای اصلی که مربوط. به یک محیط دانشگاهی. است دچار مشکل. وغفلت. شده واین. به. آینده. دانشگاه. لطمه میزند به نظر هم. نمی رسد که مسولان مرکزی. دانشگاه درشیراز به جز. تعریف. وتمجید. از خیران شهرما. کمکی. جدی. وعلمی. به دانشگاه اوز. کرده. باشند. درحالیکه در سفر. اخیر. به دانشگاه. آزاد. گراش. قول. ارتقای. به واحد دانشگاهی. وافزایش. رشته. تحصیلی. را. داده اند لطفا پیگیری نمایید زیرا. دراینده… ادامه »

ناشناس
میهمان
ناشناس

برای این که مطلب برای خواننده قابل فهم باشد لازم بود ابتدا مطلبی که در این باره منتشر شده . باز نشر شود تا خواننده در حریان قرار گیرد. ضمنا تعداد دانشجویان شاغل به تحصیل در هر دانشگاه آمار دقیق دارد و می توان دقیق و روشن اعلام کرد و عبارت کمتر از ۳۰۰ دانشجو می تواند بین عدد صفر تا ۳۰۰ باشد. چرا آمر دقیق اعلام نمی شود؟

ناشناس
میهمان
ناشناس

جناب آقای خضری اکنون که میخواهید جایتان به سرکار خانم پدرام واگذار نمایید خوشبختانه مثل بیمارستان با دست پر دانشگاه آزاد را ترک میکنید چنین افتخاری نصیب هرکس نمی‌شود ولی پیشنهاد میکنم آمار دقیق دانشجویان را اعلام کنید و اعلام کنید چرا دانشگاه آزاد اوز با این همه پتانسیل رشته های مناسب لیسانس وفوق لیسانس ندارد علت چیست ودیگر اینکه چرا کارمندان دانشگاه آزاد اوز مجوز ندادند واستخدام نمیشوند چون با بعضیها که صحبت کردم میگویند مجوز نداریم وموضوع دیگر تقاضا دارم مقالات دیگران که در سایت میگذارید عناوین در خور طرف بدهید وموضوع بعدی مطمئن باشید کارهای شمارا همانطور… ادامه »

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama