دیدگاه بگذارید

avatar
  اشتراک در  
اطلاع از
ملکی
میهمان
ملکی

ایجاد ارتباط و هماهنگی با مقاماتتان کار خوب پسندیده ای است که نزدیکی و صمیمیت بوجود می آوردنامه تان به ریئس دانشگاه هم خواندم البته نظر من است باراول بهتر بود خواسته ی مطرح نمی شد هرچند کار نامناسبی نشده است

مجید
میهمان
مجید

با سلام.لطفا خودتان پاراگراف اول را یک بار دیگر بخوانید تا متوجه مشکلات محتوایی وظاهری آن بشوید.
با متن خودتان باید این جوری می نوشتید:شایسته است انتصاب \”حضرتعالی\”به عنوان ریاست دانشگاه آزاداسلامی که نشان ازلیاقت وتوانایی ومدیریت جنابعالی دارد،صمیمیانه تبریک وتهینیت عرض نموده و….

 امیر مزرعی
میهمان
امیر مزرعی

با سلام
عرض کنم که بنده هم با خانم/آقای ملکی موافقم و در هیچ صورت نباید ابتدا درخواست رشته جدید می گردید. ضمن اینکه آقای دانشجو به درخواست شما اصلا پاسخی ندادند و فقط از تبریک شما قدردانی کردند.
امیدوارم دانشگاه آزاد اوز رشته هایی بیاورد که در منطقه نیست و دانشجویان زیادی جذب کند تا خدایی ناکرده در آینده دچار مشکل نشود.
با تشکر-امیر مزرعی

پروانه
میهمان
پروانه

خیلی عذرمیخواهم میخواستم خوهش کنم در نوشتن کمی دقت کنید

ملکی
میهمان
ملکی

فکر میکردم نظرم سانسور میکنید ازاین نظر تشکر میکنم

مجید
میهمان
مجید

با سلام وتشکراز چاپ نظرات مختلف وانتقادی.با امید به این که ازاین نظرات استفاده شود.درحقیقت درمواردی براساس متن ارسالی نسبت به ما قضاوت می شود.

فرزین
میهمان
فرزین

با تحسین از مدیریت وب سایت درانعکاس نظرات انتقادی و اصلاحی بینندگان و تایید کسانیکه به انشای نامه هیئت امنا ایراد وارد کرده اند که انتظاراز آقای عبدالعزیزخضری ریئس دانشگاه بیشترازاین است با این حال نظر بعضی از دوستان که کامنت گذاشته اند هیئت امنا درارایه خواسته کاردرستی صورت داده است همیشه که نمیشود نامه نگاری کرد وهرموقع هم هرریئس کلی نمی آید به بند بند هرنامه ای توجه کند حالا اگر ریئس دانشگاه درجوابش بخواسته اوز اشاره نکرده کاری طبیعی است چون تازه آمده وبا کوهی ازدرخواست روبروست درپایان عملکرد دانشگاه آزاد برغم فشارها ی کاذب وناصواب میستایم

سردارنوروزي
میهمان
سردارنوروزي

باسلام وادب واحترام وتشکرازدلسوزیهاوتوجهات استادعبدالعزیز خضری ریاست محترم هیئت امناءنسبت به توسعه وپیشرفت دانشگاه آزاد اوز.بنده هم انتقادخوانندگان عزیزراصحیح دانسته ویقین دارم که غلط نوشتاری موردنظر توسط این بزرگوار نشانه مشغله زیاد ونوعی تعجیل درکار بوده است که درآینده بادقت نظربیشتر هرگز تکرارنخواهدشد.

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama