آخرین خبر

4
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
4 نظر نویسندگان
عبدالعزیز قاضی زادهمحمدطاهر قاضی زادهمعلم اوزیحمیدرضا عسکری نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
حمیدرضا عسکری
میهمان
حمیدرضا عسکری

خداوند این زعیم عالیقدر در کنار بقیه روحانیت بزرگ سنی و شیعه بیامرزد که فقدانشان خلای زیادی ایجاد کرده اند شکر خدا که فرزندان برومند حضرت آیت الله العظمی آیت الهی در راه همین وحدت و برادری منطقه راه زعیم عالیقدر را ادامه میدهند

معلم اوزی
میهمان
معلم اوزی

لطف ومحبت اقای بزرگ وخاندانشان همیشه شامل حال مردم شهرستان اوز بوده است اینشالله این خانواده محترم پایدار باشند

محمدطاهر قاضی زاده
میهمان
محمدطاهر قاضی زاده

دهم مهرماه مصادف است با شهرستان شدن اوز و این روز را گرامی می داریم و از خاندان بزرگ مرحوم حضرت آیت الله آیت اللهی که به مناسبت سالروز شهرستان شدن اوز در سایت پیام دانش، سایت هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مرکز اوز تبریک گفته اند و اظهار لطف نموده اند تقدیر و تشکر دارم. مرحوم حضرت آیت اللهی قبلا که در قید حیات بودند و برای مناسبت های روز وحدت با جمعی از روحانیون و همراهان تشریف می آوردند ایشان را از نزدیک ملاقات می کردم و روح آرام نورانی و قرآنی در ایشان مشهود بود و کاملا… ادامه »

عبدالعزیز قاضی زاده
میهمان
عبدالعزیز قاضی زاده

اعضای محترم و معزز بیت مکرم حضرت آیت اله العظمی سید عبدالعلی آیت اللهی، امام جمعه فقید و محبوب همه دوران
با سلام و تحیات از پیام شادباش و الهام بخش آن بیت مکرم به مناسبت سالگرد ارتقای بخش اوز خودم و مردم قدرشناس شهرستان اوز صمیمانه قدردانی می نمایم .
ان شالله مقوله وحدت و حسن همجواری که حاصل تدبیر وخط مشی زعمای عالیقدروروحانیون فقید شیعه وسنی منطقه می باشد همواره مستحکم و پابرجا بماند.
عبدالعزیز قاضی زاده
امام جمعه شهر اوز

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama