4
دیدگاه بگذارید

avatar
4 دیدگاه ها
0 پاسخ دادن به
0 دنبال کنندگان
 
بیشترین پاسخ
پرطرفدارترین نظر
4 نظر نویسندگان
شهروندقابل توجه. جناب باغیامین غفوریمحمدرسول باغی نظر جدید
  اشتراک در  
جدیدترین قدیمی ترین بیشتر رای دادند
اطلاع از
محمدرسول باغی
میهمان
محمدرسول باغی

ضمن تقدیر و تشکر از خیر بنام و همیشه همراه جناب آقای عبدالقادر فقیهی و همچنین زحمات رئیس شورا و سرپرست شهرداری و جناب باقرزاده، لازم است یادآور شوم، نیاز اصلی و حیاتی درخت به آب است، در گذشته هم در کاشت معدودی درخت با همت مردمی این کار صورت گرفته‌ است اما نتیجه مثبتی نگرفته‌ایم…. سالهاست شبانه روز در منطقه شمالی اوز توسط آبی که از شهر خارج می‌شود آن منطقه با نوع درختی که کاشته شده است، چون ریشه در آب دارند، بدون اینکه آبیاری شوند، همه سرسبز و شادابند، از سالها پیش مردم اظهار نظر داشته‌اند که… ادامه »

امین غفوری
میهمان
امین غفوری

از خنج هستم وتشکر میکنم از خبراندیش،گرامی و مروج فضای،سبز،با این حال به یادداشتی هز خنج میفرستم وبیشتر قصدم این بود شهرداری و دیگران بیایند قدر آیت اشخاص را بدانند و تلاش کنند در ماندگاری وپایدهری درختان عمومی درهرحال که کاشته میشود حراست ک نگهداری نمایند . *سرمایه هائی که برباد می رود* همه ساله دراین ماه میلیونها تومان در خنج صرف خرید نهال کاشت درخت وهزینه های جنبی ان می شود که نه تنها ثمره ای در بر ندارد بلکه هزینه هایی است که از سرمایه ممملکت نابود می شوددر عرض این ۴۵ سال بعداز پیروزی انقلاب ماهر ساله… ادامه »

قابل توجه. جناب باغی
میهمان
قابل توجه. جناب باغی

آقای باغی این همه که شما از مسولین شهرداری. وشورای. شهر. و سایرین تشکر می‌کنند به نظر. اکثر مردم. اوز این تشکرات مناسبت وجایی ندارد آخر شهر اوز با این فضای سبز ومبلمان شهری دراین روز درختکاری چه مقدار درخت. غرص کردند به برنامه ها. شهرداری. لار. وگراش. وحتی. شهرداری. لطیفی نگاه. کنید که واقعا در عرصه. درختکاری چه میکنند. ولی دراوز. تعداد اندکی درخت در دانشگاه آزاد. ویا خیابان آنهم توسط. خیران. غرص میشود پارسال مردم برای. درختان نخل. کمربندی هزینه کردند اما اکثر. آنها خشک. شده. است. نگاهی. به فضای سبز. ومبلمان شهری. در لار وگراش. خنج. ولطیفی.… ادامه »

شهروند
میهمان
شهروند

مجددآ از آقای فقیهی،از توجه بفضای،سیز اوز قدردانی میکنم و از دست اندرکاران چه دانشگاه آزاد وچه شهرداری تقاضا میکنم در حفظ ودرختان توجه خاص داشته باشند ونباید هرسال با سروصدا تعدادی درخت غرص کنیم وسال بعد باز تکرار کنیم وفقط داریم پول اضافی هزینه میکنیم

استفاده از مطالب با ذکر منبع و هماهنگی بلامانع است.پیام دانش در ویرایش و خلاصه کردن مطالب آزاد است.مطالب ارائه شده لزوما دیدگاه سایت نیست. طراحی شده توسط دیباگران evaznama